FORSIDE          MOBIL        ENGLISH        INDHOLD        SØG        HJÆLP   
      
 
 
Udvalgt indlæg
 
17/12 - 2017: Hvidovre inde 17 Dec    Skriv svar   Ret indlægget
Prøv evt. eftertilmelding   
          
Vis tilmeldinger   

Info om dette stævne

 

Tilmeldingsfrist - 9. december

 

Øvelser og aldersgrupper

Piger og drenge -9år, 10-11år, 12-13år: 50m, 50m hæk, længde, højde, kugle,

skumspyd, 3-kamp (50m, længde, kugle).

Piger og drenge 14-15år, 16-17år, senior mænd og kvinder samt alle masters grupper:

50m, 50m hæk, længde, trespring, højde, stang, kugle.

Startgebyr – 

Der er særlige regler for dette stævne. Egenbetaling for indtil 14 års

-  Se nedenstående punkt om startgebyrer for mere info

 

Arrangørhjemmeside - Se evt. mere info her

http://www.hvidovre-atletik.dk/events-atletik-indoor.php

 

Sted

Hvidovre Stadion, Hallen, Sollentuna Allé 1-3, 2650 Hvidovre


Generel stævneinformation

 

Ved tilmelding husk følgende

- Fornavn og efternavn (Med stort forbogstav)

- PR/SB - Personlig Rekord / Sæson Bedste. Disse skal angives med alle cifre og med punktummer eks. til 60m 9.82 eller 1000m 3.42.54 eller længdespring 3.00

- Aldersgruppe - OBS! D står for drenge og P står for piger. Din aldersgruppe er baseret på din årgang. Eks. En dreng årgang 2006 => 2017-2006 = 11 => D 10-11 år.

- Email - Vi sender alt stævneinfo ud til jer, forudsat at I husker at skrive jeres emailadresse på ved tilmelding.

- Ved flere disciplindeltagelser skal navn, aldersgruppe indtastes på ny.

 

Hvad dækker klubben af startgebyr?

- Ved Hvidovres stævner er der 100% egenbetaling for deltagere op til og med 13 år. 14+ er dækket af klubben efter følgende betingelser:

 

- Ved 1 dags deltagelse betaler klubben for 3 discipliner

- Ønsker man at deltage i flere discipliner så betaler man selv startgebyret (se arrangørhjemmesiden)

- Ved eftertilmelding betaler man selv det ekstra startgebyr

- Ved afbud efter tilmeldingsfrist uden gyldig grund (Skade/sygdom opstået efter frist for afmelding) betaler man selv startgebyret.

- Ved stævner hvor der er egenbetaling, betaler man selv for startgebyret.

 

Dommer/hjælpertjanser

Vær opmærksom på at klubben vi vil blive tildelt dommer og hjælpertjanser af arrangøren. Klubben tildeler deltageres familier hjælpertjanser.

Kan man ikke passe sin tjans, så er det ens egen opgave at finde en afløser.

 

Ved afbud

- Før stævnedagen - Brug rettefunktionen og meld afbud

- På stævnedagen - Kontakt din træner telefonisk

 

Første gang du prøver at tilmelde?

Se vores videoguide (version jan-2016) - https://www.youtube.com/watch?v=9iyrQ3eZMhM

  
Terminsliste (evt. tilmelding) 
25/4Yoga for alle i hallen
26/419/4Tages Kaste 3-kamp
26/4Dagsorden til bestyrelsesmøde d....
28/413/4Glostrup Games
28/426/4Ekstra arbejde genbrugsloppen
5-6/521/4Tårnby Games
8/57/5Flødebolleløbet 2018
8/52/5Pokal stævne mod Ballerup i Ball...
10/528/4Østmesterskaber i Kastemangekamp...
13/51/5Øst Mangekamp
15/58/5Tracks 2 (BT2) Ballerup
20/512/5DT indledende
29/522/5Tracks 3 (BT3) Amager
31/525/5Tages kaste 3-kamp
12/66/6Tracks 5 (BT5) København
21/614/6Tracks 6 (BT6) Frederiksberg
21/615/6Tages kaste 3-kamp
2/826/7Tracks 8 (BT8) København
16/810/8Tages Kaste 3-kamp
21/814/8Tracks 11 (BT11) Amager
29/822/8Tracks 12 (BT12) Holbæk
20/915/9Tages Kaste 3-kamp
Nyheder 
25/4 Vi har mistet et æresmedlem
22/4 3 Guld og 1 Bronze ved ØDMU Landevej
1/4 Salto - vejledning i brug af Salto ad...
1/4 Midlertidig overnatning i klubregi
31/3 Stævne folder/oversigt klar
Medlemmerne