FORSIDE          MOBIL        ENGLISH        INDHOLD        SØG        HJÆLP   
      
 
 
Udvalgt indlæg
 
8/4 - 2018 Torben Bille
Nedtælling til Flødebolleløbet 2018    Skriv svar   Ret indlægget
Der er nu præcis en måned til årets Flødebolleløb og det er nu du skal til at have fokus på indtagelse af bollerne.
Du har sikkert rigeligt med kilometer i benene efter en vinter med tung træning, masser af core træning og lidt yoga!
Nu skal fokus rettes mod at få teknikken klar ifm indtagelsen af Flødebollerne.
Enhver rutineret marathonløber ved hvor vigtigt inddtagelsen af væske er for præstationen under et marathonløb. At have trænet væskeindtagelsen giver ro i sindet før konkurrencen.
Det samme gælder naturligvis træning i indtagelse af Flødeboller. Find en nogenlunde flad 400 meter rundstrækning, stil en kasse flødeboller op på ruten og øv dig nu i at indtage dem i det forventede Flødebolle race pace (din 10 km PR plus 2 - 8 minutter) husk KUN een Bolle for hver omgang. (Ungdomsløbere vælger naturligvis deres 3000 meter tempo plus 6-15 sek/minut)
Evt. tilråb fra forbipasserende hundeluftere bør anses som en del af træningen og gør dig kun ekstra motiveret.
Træningspasset kan passende lægges ind som starten på den lange søndags tur. Så er dine kylhydratdepoter fyldt op og du skal blot drikke lidt undervejs.
HUSK også at tilmelde dig Flødebolleløbet den 8. maj her på siden - så er DET overstået
Vi ses

  
Terminsliste (evt. tilmelding) 
26/419/4Tages Kaste 3-kamp
28/413/4Glostrup Games
5-6/521/4Tårnby Games
8/57/5Flødebolleløbet 2018
10/528/4Østmesterskaber i Kastemangekamp...
13/51/5Øst Mangekamp
15/58/5Tracks 2 (BT2) Ballerup
20/512/5DT indledende
31/525/5Tages kaste 3-kamp
21/615/6Tages kaste 3-kamp
16/810/8Tages Kaste 3-kamp
20/915/9Tages Kaste 3-kamp
Nyheder 
22/4 3 Guld og 1 Bronze ved ØDMU Landevej
1/4 Salto - vejledning i brug af Salto ad...
1/4 Midlertidig overnatning i klubregi
31/3 Stævne folder/oversigt klar
31/3 Salto på omklædningen fra 1. juni 2...
Medlemmerne