FORSIDE          MOBIL        ENGLISH        INDHOLD        SØG        HJÆLP   
      
 
 
Terminsliste
 
Primære indlæg   Skriv nyt indlæg   Søgning   
12/3 - 2018: Bliv klar til Royal Run    Skriv svar   Ret indlægget

Bliv klar til Royal Run

Bliv en del at et socialt løbefællesskab i Bagsværd Atletik Clubs gennem et 10 ugers træningsforløb frem mod Royal Run. Vi løber i den smukke natur omkring Bagsværd Sø og Hareskoven.

Vi løber mandag og lørdage fra Bagsværd Stadion og der er mulighed for at løbe med på et af klubbens almindelige hold om torsdagen.

Mandag løber vi kl. 17.00 fra Bagsværd Stadion. Første gang er mandag d. 12. marts

Lørdag løber vi kl. 08.30 fra Bagsværd Stadion. Sidste gang er lørdag d. 19. maj.

Træningen er tilrettelagt på flere niveauer, så alle kan være med uanset alder og kondition.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Lis Knudsen, der er træner på hold 4 på tlf. 3031  9751 eller på mail lisknudsen @ gmail. com (husk at fjerne mellemrummene).

Tilmelding sker via klubbens hjemmeside. Klik her

Hvis du ikke er medlem af klubben koster et 10 ugers træningsforløb 200 kr. som betales kontant eller på MobilePay senest ved start.

8/3 - 2018: Tilmelding til spisning på generalforsamling    Skriv svar   Ret indlægget
Tilmelding   
          
Vis tilmeldinger   
Hvis du ønsker at deltage i spisning på generalforsamlingen d. 8. marts 2018, skal du tilmelde dig enten her på hjemmesiden eller på opslag i klublokalet.
8-10/2 - 2018: Bagsværd AC: Genbrugsloppen    Skriv svar   Ret indlægget

Hvis DU skulle have fået det svedt ud, så er det denne uge (søndag d. 4/2 til lørdag d. 10/2), at vi har Genbrugsloppen. Det er her, at vi alle skal give en hånd for at give Bagsværd AC en god indtjening.

Hvis ikke der bliver god opbakning fra alle dele af BAC, så melder vi os ud af Genbrugsloppen, hvilket vil medføre et endnu strammere budget. 

Der har været åben for tilmelding til opgaverne længe på BAC’s hjemmeside og der er stadig brug for flere til at hjælpe. Det er især vigtigt, at være rigtig mange (>25) til Salget på lørdag d. 10/2, hvor indtjeningen hives hjem. Og det er vigtigt at man er klar kl. 10, når salget åbner, da det er mellem 10 og 11 at der er størst pres på.

Pbv.
MVH
Carsten Rytter


10-11/2 - 2018: Atletikum spelen    Skriv svar   Ret indlægget
Prøv evt. eftertilmelding   
          
Vis tilmeldinger   

I weekenden den 10-11. februar, afholdes Atletikum-Spelen i Malmø.

Du kan læse mere om selve stævnet samt hvilke discipliner du kan deltage i her

Til dette stævne betaler klubben KUN startgebyr ved rettidig tilmelding.

Alle andre udgifter er for egen regning. Kørsel med træner koster 75/per person, for en retur som indbetales til klubben på mobilepay til Lis. Pris kan også benyttes som inspiration for fælleskørselsbetaling til chauffør.

Selvom stævnet også er for de yngre i Sverige, er det traditionen og økonomien tro kun betalt for de BAC atleter, der skal bruge resultater til kvalifikation til DMU/DM inde, med mindre andet specifikt er aftalt. Der er budgetteret med begrænsede træner ressourcer i ungdomsafdelingen. Hvis unge under årgang 2004 vil deltage og have træner med, skal der arrangeres egen betalt tur der også dækker træner-transport.

Tal evt. med din træner og giv gerne besked hvis du har plads i bilen til at tage nogen med.


10/2 - 2018: Hvidovre inde 3    Skriv svar   Ret indlægget
Prøv evt. eftertilmelding   
          
Vis tilmeldinger   

Øvelser og aldersgrupper

Piger og drenge -9år, 10-11år, 12-13år: 50m, 50m hæk, længde, højde, kugle,

skumspyd, 3-kamp (50m, længde, kugle).

Piger og drenge 14-15år, 16-17år, senior mænd og kvinder samt alle masters grupper:

50m, 50m hæk, længde, trespring, højde, stang, kugle.

Startgebyr – 

Der er særlige regler for dette stævne. Egenbetaling for indtil 14 års

 OBS! Dette stævne er samme dag som klubben sælger på genbrugsloppen. Vi ser jer meget hellere som sælgere for at hjælpe klubben med mindre i har en god grund til at skulle til stævne.


Arrangørhjemmeside - Se evt. mere info her

http://www.hvidovre-atletik.dk/events-atletik-indoor.php

 

Sted

Hvidovre Stadion, Hallen, Sollentuna Allé 1-3, 2650 Hvidovre


Dommer/hjælpertjanser

Vær opmærksom på at klubben vi vil blive tildelt dommer og hjælpertjanser af arrangøren. Klubben tildeler deltageres familier hjælpertjanser.

Kan man ikke passe sin tjans, så er det ens egen opgave at finde en afløser.

24/2 - 2018: DMU inde 24-25 Feb 2018    Skriv svar   Ret indlægget
Prøv evt. eftertilmelding   
          
Vis tilmeldinger   

Så er der snart DMU inde i Skive. Man kan se vejledende tidsskema, praktiske oplysninger og frokost mulighed her.

Mesterskabet er begrænset til at være for de kvalificerede i hht ranglisterne, som er samlet på kval.liste her. Denne opdateres ind til 12. februar hvor kval perioden udløber og tilmeldingen også lukker. Hvis du på datoen hvor tilmeldingen lukker, er på listen over kvalificerede (husk at se antal start berettigede), har du ret til at komme med på turen, men tal med din træner om dette. Det er en forudsætning for deltagelse at du tilmelder dig her på siden MED den PR, der er anført i kval listen.

Frist for tilmelding er 12. februar 2018 kl. 12. Der sendes så én samlet tilmelding fra klubben som anmodet om fra arrangør.

Der vil ikke blive eftertilmeldt til dette stævne med mindre du selv er parat til at betale de 2 gange deltagelses gebyr (=140kr).

Klubbens deltagelse arrangeres som en tur med afgang i biler fra stadion fredag eftermiddag og hjemkomst søndag aften. Der overnattes i 4-personers lejligheder på Strandtangen med gå-afstand til arenaen. Klubben betaler 50% af udgiften til transport og ophold, mens udgifter til mad er på egen regning. Lørdag spiser vi i byen, så hav penge med til dette. Der bestilles frokost billetter a 50 kr til alle deltagere og trænere, mens aftensmad betales af deltagere på turen. Beløb for deltagelse (frokost, overnatning og transport) opkræves via klubbens kasserer efter deltagelsen. For A og B talent/Elite atleter er der yderligere 50% tilskud, men mad er fortsat på egen regning.

Værelser er præ-booket til atleter og trænere samt ledere og der er meldt alt optaget, så vi har totalt 20 pladser med atleter/trænere/ledere/chauffører.

Vi kan selv medbringe linned og håndklæder eller tilkøbe pakken for 100kr/person. Slutrengøring er 350/lejlighed så her er også noget at spare på at vi gør det selv. Morgenmad kan tilkøbes for 85/dag.

 

Skriv ved tilmelding hvis der IKKE skal bestilles frokost og morgen mad.

 

For en atlet, der modtager 50% tilskud, skal der beregnes en egenbetaling på ca. 450 plus Morgenmad, frokost og aftensmad for weekend arrangementet fredag-søndag. Og så evt linned og rengøring.


3/3 - 2018: Kronborg games - 3    Skriv svar   Ret indlægget
Prøv evt. eftertilmelding   
          
Vis tilmeldinger   

Kronborg Games 2018

- en indendørs vinterturnering med 3 afdelinger

Lørdag den 13. januar 2018,  Lørdag den 3. Februar 2018, Lørdag den 3. marts 2018

i Snekkersten Idrætscenter, Agnetevej 1, 3070 Snekkersten

Dette opslag gælder 3. marts. Frist for tilmelding er 23. februar 2018 Klubben betaler for deltagelse

Regler for Kronborg Games 2018

  • Hver deltager må kun stille op i 3 øvelser pr. afdeling og der er 3 forsøg i længdespring og 4 forsøg i kuglestød

Øvelser og aldersgrupper

Piger og drenge indtil 9 år, Født 2009 og senere; 60 m, højde, længde, Kugle

Piger og drenge 10-11 år, Født 2008 og 2007:  60 m, 60 hæk, højde, længde, Kugle

Piger og drenge 12-13 år, Født 2006 og 2005:  60 m, 60 hæk, højde, stang, længde, Kugle

Piger og drenge 14-15 år ,Født 2004 og 2003:   60 m, 60 hæk, højde, stang, længde, Kugle

Piger og drenge 16-17 år, Født 2002 og 2001:   60 m, 60 hæk, højde, stang, længde, Kugle

Piger og Drenge 18-19 år, Født 2000 og 1999:  60 m, 60 hæk, højde, stang, længde, Kugle

Senior M/K, Født 1999 og tidligere                  :  60 m, 60 hæk, højde, stang, længde, Kugle

Det er primært en klub-konkurrence  – men med plads til individuel udfoldelse…

•Det gælder om at opnå så mange point som muligt til sin klub.

•Den klub med flest point efter de tre afdelinger har vundet.

•Hver enkelt deltager opnår point i de øvelser, der gennemføres.

•Hvis hver klub har min. 3 deltagere i en øvelse, kan der opnås ekstra – værdifulde point.


Primære indlæg   Skriv nyt indlæg   Søgning   
  
Terminsliste (evt. tilmelding) 
24/211/2DMU inde 24-25 Feb 2018
3/323/2Kronborg games - 3
8/36/3Tilmelding til spisning på gener...
12/3Bliv klar til Royal Run
Nyheder 
21/2 Årets LØBER i Ungdomsafdelingen
20/2 Årets SPRINTER i Ungdomsafdelingen
19/2 Årets SMIL i Ungdomsafdelingen
19/2 Bube slog 32 år gammel mesterskabsre...
18/2 Årets FUND i Ungdomsafdelingen
16/2 Årets FLID i Ungdomsafdelingen
15/2 Årets SPRINGER i Ungdomsafdelingen
14/2 Årets KASTER i Ungdomsafdelingen
Medlemmerne