Hvidovre inde 17 Dec
17/12  RET
Prøv evt. eftertilmelding Vis tilmeldinger

Info om dette stævne

 

Tilmeldingsfrist - 9. december

 

Øvelser og aldersgrupper

Piger og drenge -9år, 10-11år, 12-13år: 50m, 50m hæk, længde, højde, kugle,

skumspyd, 3-kamp (50m, længde, kugle).

Piger og drenge 14-15år, 16-17år, senior mænd og kvinder samt alle masters grupper:

50m, 50m hæk, længde, trespring, højde, stang, kugle.

Startgebyr – 

Der er særlige regler for dette stævne. Egenbetaling for indtil 14 års

-  Se nedenstående punkt om startgebyrer for mere info

 

Arrangørhjemmeside - Se evt. mere info her

http://www.hvidovre-atletik.dk/events-atletik-indoor.php

 

Sted

Hvidovre Stadion, Hallen, Sollentuna Allé 1-3, 2650 Hvidovre


Generel stævneinformation

 

Ved tilmelding husk følgende

- Fornavn og efternavn (Med stort forbogstav)

- PR/SB - Personlig Rekord / Sæson Bedste. Disse skal angives med alle cifre og med punktummer eks. til 60m 9.82 eller 1000m 3.42.54 eller længdespring 3.00

- Aldersgruppe - OBS! D står for drenge og P står for piger. Din aldersgruppe er baseret på din årgang. Eks. En dreng årgang 2006 => 2017-2006 = 11 => D 10-11 år.

- Email - Vi sender alt stævneinfo ud til jer, forudsat at I husker at skrive jeres emailadresse på ved tilmelding.

- Ved flere disciplindeltagelser skal navn, aldersgruppe indtastes på ny.

 

Hvad dækker klubben af startgebyr?

- Ved Hvidovres stævner er der 100% egenbetaling for deltagere op til og med 13 år. 14+ er dækket af klubben efter følgende betingelser:

 

- Ved 1 dags deltagelse betaler klubben for 3 discipliner

- Ønsker man at deltage i flere discipliner så betaler man selv startgebyret (se arrangørhjemmesiden)

- Ved eftertilmelding betaler man selv det ekstra startgebyr

- Ved afbud efter tilmeldingsfrist uden gyldig grund (Skade/sygdom opstået efter frist for afmelding) betaler man selv startgebyret.

- Ved stævner hvor der er egenbetaling, betaler man selv for startgebyret.

 

Dommer/hjælpertjanser

Vær opmærksom på at klubben vi vil blive tildelt dommer og hjælpertjanser af arrangøren. Klubben tildeler deltageres familier hjælpertjanser.

Kan man ikke passe sin tjans, så er det ens egen opgave at finde en afløser.

 

Ved afbud

- Før stævnedagen - Brug rettefunktionen og meld afbud

- På stævnedagen - Kontakt din træner telefonisk

 

Første gang du prøver at tilmelde?

Se vores videoguide (version jan-2016) - https://www.youtube.com/watch?v=9iyrQ3eZMhM

 WWW   Mobil   Galleri 
 Træningstider 
 Glemt password   Kontakt